Tuesday, May 05, 2009

WEER ZULKE MOOIE REACTIES

Daar zit ik dus mijn middagmaal te genieten, onderwijl het Algemeen Dagblad lezend.
[Ja ja, een Amerikaan die leest - en in het Nederlands zelfs! Wat leven wij toch in een wonderbaarlijke wereld!]


En wat zie ik?
Dit:
http://www.ad.nl/binnenland/3196195/Nederland_verbaasd_over_lijst_Obama.html


Reacties onder het artiekel zijn van dien aard dat men niet eens van 'borrelnoot iekuutje' kan spreken. Lang niet genoeg borrelnoten, teveel jannevier.

Tevens, het antiamericanismus van de doorsnee Dutchman begint het verschijnsel "obamafilie" te overweldigen. Dat viel ook wel te voorspellen.

Dankzij (of 'te wijten aan') het internet hoef ik nooit meer Nederland te bezoeken.

Met vriendelijke groeten,



------ATBOTH

PS.: Azijnpissen, etterzijken, galspuwen, en mierenneuken - vier gewoontes die ik over het algemeen slechts in de taal van Vondel en Brederode bezig. Ook daarom.

2 comments:

JewishRebel said...

Nederland belastingparadijs?! Laat me niet lachen.

BOTH: blijf gezond, tot 120, omein!

JewishRebel said...

Nederland belastingparadijs?! Laat me niet lachen.

BOTH: blijf gezond, tot 120, omein!

Search This Blog

THE MACHINE LIVES

Surely everyone is pleasantly surprised that the SF Police have identified one of the people who torched a driverless taxi vehicle (Waymo) b...