Wednesday, November 08, 2006

UGLY EUROPEANS

Vanochtend was ik bijzonder blij dat de democraten zo zegevierden in onze verkiezingen.


Maar na de gebruikelijke Nederlandstalige webfora te hebben bezocht, is die vreugde grotendeels verdwenen.


Opmerkingen als "eindelijk een greintje common sense in die kleine kopjes", "demokraten zijn net zo onnozel", "stom volk", "hetblijven domme fassisten", "een verachtelijk volkje", "vuile immigranten landje", en dergelijke venijnige pennevruchten laten blijken dat het ook nooit goed is voor Jan Kaas - hij mot immer sjagrijnig zijn stomme meningen uitflappen, altijd iets rots zeggen, elke keer weer schofterig zijn grote bek opendoen.


Met dat konstant giftig gezeur zijn Nederlanders stukken gemeener dan de rest van de Europeanen, die mekkeren wel ietsje minder. Maar Nederlanders zijn niet originele denkers - wat uit hun monden of pennen gekakt word vertegenwoordigt het gedachtengoed van de rest van dat zooitje aan de andere kant van de Atlantiek. Zoals rap blijkt wanneer men Duitsche en Fransche webfora bezoekt, of kranten in die talen leest.


Ik heb tegenwoordig zodanig de rot-pest aan Europeanen, dat telkens wanneer ik die kots-aksenten hier op straat hoor ik mijzelf moet dwingen rustig te blijven, mijzelf eraan moet herinneren dat niet iedere European een rotzak is (en zeker niet diegenen die hier effe de tourist uithangen). Er zijn ook beschaafde Europeanen, goedwillende Europeanen, humane Europeanen. Een kleine minderheid die gekoesterd moet worden.


De rest van die Europeanen, vooral inkluus Nederlanders, kan me gestolen worden.

No comments:

Search This Blog

BEFORE THE RAINS

Well, sleep was sheerly awful. Legs. My cardiologist tells me that there is a solution for that. Yet I hesitate, because I'm walking mor...